4she.pl - Bielizna Dalia

0,00 zł
Twój koszyk:

Zwroty i wymiana

  1. ZWROT PRODUKTU

Przysługuje Państwu prawo do zwrotu kupionego produktu w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Będziemy wdzięczni za podanie powodu zwrotu, ponieważ to da nam ważne informacje i wskazówki, jak tworzyć naszą ofertę.

W przypadku zwrotu towaru spowodowanego na skutek zgłoszenia niezgodności towaru z umową, odstąpieniem od umowy, bądź wymianą pełnowartościowego towaru na inny na zasadach określonych w Regulaminie sklepu, bardzo prosimy o:

  • zwrócenie towaru w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z oryginalnymi metkami, bez śladów noszenia,

  • staranne zapakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem, bądź zniszczeniem podczas transportu,

  • dołączenie do zwracanego towaru paragonu zakupu lub faktury, oraz wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu/wymiany

  • wskazanie numeru konta, na jaki ma nastąpić zwrot Państwa należności albo adresu, na jaki pieniądze mają zostać przesłane przekazem pocztowym

Spełnienie powyższej prośby ułatwi nam przyjęcie zwrotu i przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na załatwienie sprawy.

Należność za zwrócony towar przelejemy niezwłocznie, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Informacje dotyczące paczki:

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.

UWAGA: Należy pamiętać, że w przypadku zwrotu lub wymiany produktu, koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient.



Gdzie wysłać paczkę?

F.H. KRAKOWIACZEK

TERESA JANIKOWSKA

ul. Krakowska 3

32 – 065 Krzeszowice



  1. WYMIANA PRODUKTU

W przypadku wymiany zakupionego przez Państwa towaru, należy:

Zwrócić produkt:

Prosimy odesłać produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych powyżej w punkcie 1.

Zamówić nowy produkt:

W tym celu należy:

  • Sprawdzić czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który ma zostać dokonana wymiana oraz zadzwonić lub napisać do nas e-mail w celu rezerwacji produktu. Jeżeli towar nie jest w danym momencie dostępny to dołożymy wszelkich starań żeby pojawił się jak najszybciej lub zaproponujemy wymianę na inny produkt, bądź zwrot pieniędzy.

    Na tym etapie zostanie utworzone nowe zamówienie, pod którym będzie czekał zarezerwowany produkt.

  • Pobrać DRUK WYMIANY / ZWROTU TOWARU – wypełnić go dokładnie, podając informacje dotyczące produktu, który ma być wymieniany oraz wskazać nowy produkt. Zalecamy również kontakt telefoniczny lub e - mailowy z naszym sklepem, w celu upewnienia się czy towar jest dostępny.

  • Zapakować produkty – sugerujemy oryginalny karton - wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą)
    oraz
    wysłać na adres:

Formularz zwrotu/wymiany możesz pobrać tutaj



F.H.KRAKOWIACZEK

TERESA JANIKOWSKA

ul. Krakowska 3

32 – 065 Krzeszowice

Produkty Mapa strony