REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w naszym sklepie były najwyższej jakości i pozbawione wszelkich wad. Należy jednak pamiętać, że każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki.
Prosimy, aby sprawdzali Państwo stan przesyłki przy jej odbiorze, zwracając uwagę, czy nie jest uszkodzona z zewnątrz. Jeśli stwierdzą Państwo takie uszkodzenie, prosimy o zażądanie sporządzenia protokołu opisującego stan przesyłki i ewentualne okoliczności powstania szkody.
W przypadku, gdy otrzymali Państwo produkt wadliwy bardzo prosimy o:
Spełnienie powyższych warunków ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji i przyczyni się do skrócenia czasu oczekiwania na załatwienie sprawy. O postępie procesu reklamacyjnego będą Państwo informowani drogą e-mailową bądź telefoniczną, W przypadku pozytywnego załatwienia reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeżeli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), zaoferujemy Państwu do wyboru inne,dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy pieniądze w sposób wybrany przez Państwa.
Koszt wysyłki, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki i uznaniu reklamacji.
Prosimy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.